Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv přídávání zestárlého asfaltového pojiva na vlastnosti polymerem modifikovaných asfaltů
Pecha, Marek ; Koudelka, Tomáš (oponent) ; Varaus, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou polymerem modifikovaných pojiv, jež jsou speciálně určeny pro výrobu asfaltových směsí s obsahem R-materiálu. Tyto polymerem modifikovaná pojiva jsou v literatuře označována jako PMB RC (polymer modified bitumen for recycling). Během první části bakalářské práce byly získány různé druhy PMB RC od několika výrobců na evropském trhu. Tato pojiva byla následně zkoušena pomocí empirických zkoušek asfaltových pojiv za účelem jejich kategorizace podle ČSN EN 14023. V další části práce byl posuzován vliv přídavku zestárlého asfaltového pojiva na vlastnosti jednotlivých PMB RC. Míchání pojiv mělo za účel simulovat výrobu asfaltové směsi na obalovně, kdy dochází k míchání pojiva z R-materiálu a nově přidávaného čerstvého pojiva. Posouzení vlivu zestárlého pojiva na chování PMB RC bylo provedeno rovněž pomocí konvenčních zkoušek asfaltových pojiv.
Asfaltová směs typu VMT pro ložní vrstvy vozovek s využitím R-materiálu
Klimek, Matěj ; Hýzl, Petr (oponent) ; Šperka, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem asfaltové směsi s vysokým modulem tuhosti a vyšším obsahem R-materiálu (obsah 30 %), za použití polymerem modifikovaného asfaltového pojiva (PmB). Cílem práce je pomocí vhodných funkčních zkoušek ověřit, zda směs dosahuje požadovaných vlastností určených technickým předpisem TP 151 Asfaltové směsi s vysokým modulem tuhosti (VMT)[1]. Vybrané zkoušky byly prováděny dle evropských norem řady ČSN EN 12697 Asfaltové směsi – Zkušební metody pro asfaltové směsi za horka. Důležitým cílem této práce je prozkoumání možností dávkování vyšších obsahů R-materiálů do asfaltových směsí.
Dynamická viskozita asfaltových pojiv
Broďák, Marek ; Coufalík, Pavel (oponent) ; Dašek, Ondřej (vedoucí práce)
V bakalářské práci jsou popsány laboratorní vlastnosti asfaltových pojiv. Bude zde popsán princip, postup měření a porovnání výsledků laboratorních zkoušek stanovení dynamické viskozity, penetrace jehlou a bod měknutí metodou kroužek kulička. Zkoušky budou provedeny na vzorcích asfaltů s různým stupněm modifikace.
Hodnocení vlastností pojiv typu PMB obsahujících pojivo z R-materiálu
Měšťanová, Petra ; Hýzl, Petr (oponent) ; Dašek, Ondřej (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je popsání vlivu přidání různého množství zestárlého pojiva znovuzískaného z R-materiálu na změnu vlastností polymerem modifikovaného asfaltu. Na znovuzískání asfaltového pojiva je použit R-materiál obsahující nemodifikovaný asfalt a R materiál, u kterého lze předpokládat modifikaci. Získané pojivo z R-materiálu je do čerstvého pojiva dávkováno v množství 15 %, 30 % a 50 %. V teoretické části jsou popsané způsoby recyklace netuhých vozovek, extrakce a regenerace asfaltového pojiva, oživení jeho vlastností a použité metody empirických a funkčních zkoušek. Praktická část práce se zabývá vyhodnocením a porovnáním výsledků vlastností smíchaných asfaltových pojiv.
Reologické vlastnosti asfaltových pojiv
Hotař, Petr ; Fišer,, Jiří (oponent) ; Kudrna, Jan (vedoucí práce)
V diplomové práci je provedeno srovnání reologických vlastností čtyř silničních asfaltů a dvou polymerem modifikovaných asfaltů (komplexní smykový modul a fázový úhel a dynamická viskozita). Dále byly na pojivech určeny empirické zkoušky (penetrace jehlou a bod měknutí). Vliv stárnutí asfaltových pojiv byl modelován zkouškou RTFOT a modifikovanou zkouškou RTFOT (3 x RTFOT).
Vliv skladování polymerem modifikovaných asfaltů na jejich vlastnosti
Měšťanová, Petra ; Fišer,, Jiří (oponent) ; Dašek, Ondřej (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je popsání vlivu dlouhodobého skladování polymerem modifikovaných asfaltů při teplotě 180 °C na jejich vlastnosti. V teoretické části bude popsána podstata modifikace pojiv a postup zkoušek penetrace jehlou, bodu měknutí, vratné duktility a dynamické viskozity v DSR. V praktické části budou vyhodnoceny a porovnány změny vlastností pěti zkoušených modifikovaných pojiv v průběhu skladování.
Modifikovaná asfaltová pojiva
Venclíková, Michaela ; Dašek, Ondřej (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
V této bakalářské práci bude věnována pozornost modifikaci asfaltových pojiv. Laboratorně bude připravena sada modifikovaných asfaltových pojiv s různým stupněm modifikace. Na těchto vzorcích budou následně prováděny základní empirické zkoušky a funkční zkouška DSR. Cílem práce je najít optimální zdroj nemodifikovaného silničního asfaltu pro modifikaci.
Vliv vstupního asfaltu na vlastnosti polymerem modifikovaných asfaltů
Kamanová, Monika ; Koudelka, Tomáš (oponent) ; Dašek, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje vliv použitého vstupního silničního asfaltu na vlastnosti vyrobeného polymerem modifikovaného asfaltu. V teoretické části jsou vysvětleny vlastnosti asfaltových pojiv a zlepšení jejich vlastností po přidání modifikačních přísad. V druhé části jsou popsány metody a poté výsledky jednotlivých zkoušek. K porovnání vlastností pojiv byly provedeny empirické zkoušky (penetrace jehlou, bod měknutí, bod lámavosti) a funkční zkoušky za pomocí dynamického smykového reometru (DSR) a průhybového trámečkového reometru (BBR). V závěru této části je popsáno podrobněji laboratorní stárnutí asfaltových pojiv metodou RTFOT a metodou RTFOT+PAV.
Hodnocení vlastností pojiv typu PMB obsahujících pojivo z R-materiálu
Měšťanová, Petra ; Hýzl, Petr (oponent) ; Dašek, Ondřej (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je popsání vlivu přidání různého množství zestárlého pojiva znovuzískaného z R-materiálu na změnu vlastností polymerem modifikovaného asfaltu. Na znovuzískání asfaltového pojiva je použit R-materiál obsahující nemodifikovaný asfalt a R materiál, u kterého lze předpokládat modifikaci. Získané pojivo z R-materiálu je do čerstvého pojiva dávkováno v množství 15 %, 30 % a 50 %. V teoretické části jsou popsané způsoby recyklace netuhých vozovek, extrakce a regenerace asfaltového pojiva, oživení jeho vlastností a použité metody empirických a funkčních zkoušek. Praktická část práce se zabývá vyhodnocením a porovnáním výsledků vlastností smíchaných asfaltových pojiv.
Asfaltová směs typu VMT pro ložní vrstvy vozovek s využitím R-materiálu
Klimek, Matěj ; Hýzl, Petr (oponent) ; Šperka, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem asfaltové směsi s vysokým modulem tuhosti a vyšším obsahem R-materiálu (obsah 30 %), za použití polymerem modifikovaného asfaltového pojiva (PmB). Cílem práce je pomocí vhodných funkčních zkoušek ověřit, zda směs dosahuje požadovaných vlastností určených technickým předpisem TP 151 Asfaltové směsi s vysokým modulem tuhosti (VMT)[1]. Vybrané zkoušky byly prováděny dle evropských norem řady ČSN EN 12697 Asfaltové směsi – Zkušební metody pro asfaltové směsi za horka. Důležitým cílem této práce je prozkoumání možností dávkování vyšších obsahů R-materiálů do asfaltových směsí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.